"Frit lejde" perioden er nu udløbet

"Frit lejde" perioden forlænges

Aflever senest den 22. maj og undgå at skulle betale bøder

Siden genåbningen har vi haft travlt med at tage imod jeres afleveringer, men alligevel kan vi se, at der stadig er mange udlån, der skulle have været aflevereret under nedlukningen.

Helt forståeligt set i lyset af coronatiden, og vi har derfor valgt at give jer en ekstra chance for at komme ind med materialerne uden at få et gebyr.

Derfor er perioden med gebyrfrihed forlænget til og med den 22. maj - frem til denne dato kommer du altså ikke til at betale for materialer, du afleverer for sent.

Aflevering og coronapas

Det er muligt aflevere uden at fremvise coronopas - dette kan ske i kasse ved indgangen / coronapas skranke.

Ønskes kvittering for aflevering er coronapas nødvendig, da det kræver adgang til biblioteket.

Læs mere om genåbningen og coronapas her:

Åbningstider:

Hverdage kl. 11-17

Én dag om ugen til kl. 18:

• Mandag: Galten
  • Tirsdag: Hørning
  • Onsdag: Skanderborg
  • Torsdag: Ry

Lørdag: Skanderborg 10-13

Vi kan desværre endnu ikke tilbyde adgang til de selvbetjente åbningstider.