Oplyses ved Jørgen Bartholdy

Tilmeld dig et spændende litteraturhold forår 2021

OBS. Pga. COVID 19 er bibliotekerne lukkede og der vil være opstart, så snart vi må åbne igen.

Elsker du litteratur?

Så er det måske noget for dig at gå på dette FOF litteraturhold, som afvikles på Skanderborg Bibliotek. Underviser Jørgen Bartholdy beskriver selv forløbet således:

Litteraturholdene mødes en gang om ugen på Skanderborg Bibliotek. Vi gennemgår og snakker om et nyt værk, hver gang vi mødes. Det er ikke nødvendigt at have læst bøgerne først, men det skader heller ikke.

Vi læser genrer og stilarter, og leder efter forskelligheder og sammenhænge. Noget er nyt og ukendt mens andet er gammelkendt og anerkendt.

Litteraturliste og yderligere oplysninger om tilmelding fås ved at sende en mail til joergen@bartholdy.dk

Der er to hold. Et om formiddagen kl. 9:30-12:00 og et andet fra kl. 13-15:30