Lokalitet
Arrangører
Hørning Bibliotek, Skanderborg Kommunes Biblioteker
Køb billet(ter)

Fælleslæsning for dig på barsel - november

Er du på barsel, og har du brug for en lille pause?  Så kom med til fælleslæsning på Hørning Bibliotek. Nyt hold starter den 2. november.

Vi tager en runde mere med fællesskab, læsning og babyhygge.

Med udgangspunkt i skønlitteraturen dykker vi hver gang ned i en kort tekst og et digt, der handler om det at blive forældre.  Holdet foregår på de smås præmisser, og der er altid mulighed for at gå til og fra for at give mad, skifte osv.

Til fælleslæsning er der ingen forberedelse fra gang til gang. Lærke, som er litteraturformidler og læseguide, læser højt af små korte tekster, og undervejs holder vi pauser og snakker om det, vi læser. Vi deler forundring, tanker og følelser, der umiddelbart dukker op, når vi læser sammen. Vi vil sidde et uforstyrret sted med bløde underlag til de små og kaffe og lidt sødt til de voksne.

Gratis, men tilmelding nødvendig.

Der er begrænset antal pladser i gruppen. Bemærk: Din tilmelding gælder for alle 5 gange.

Sidste frist for tilmelding er søndag den 29. oktober.

Datoerne er som følger:

2. november

9. november

16. november

23. november

30. november

Alle gange mødes vi i salen på Rådhusloftet over Hørning Bibliotek kl. 10-11:30. Der er god plads til at tage barnevognen med ind.

Hvis du er blevet forhindret i at deltage på en given dato, så meld gerne afbud på mail: laerke.mejlgaard@skanderborg.dk eller tlf. 4042 7752.