Foto af Peter Birk

Bibliotek

Fernisering og Art talk med Peter Birk

I forbindelse med udstillingen af Peter Birks fotokunst i Ry Biblioteks Foredragssal, inviterer Peter Birk og Ry Kunstforening til fernisering og art talk.

Der bliver et glas vin, og Peter fortæller om teknik og ideer bag sine billeder.
Det er fotografier – som udgangspunkt. Men billederne består alle af flere fotografier, der er lagt sammen i mere eller mindre gennemsigtige lag, og bearbejdet med de muligheder der findes i et moderne billedbehandlingsprogram. Alt sammen for at kunne fortælle historier som ikke kan lade sig gøre med enkeltfotografier.  Til slut er billederne udprintet på aluplader i store formater.
Bag efter går han en runde hvor han forklarer om det enkelte billede, og der er mulighed for spørgsmål og dialog.

Alle er meget velkomne :-)