Slønglerne i os - et Sløngelmaleri i stor skala

Deltag i tilblivelsen af et kæmpe farverigt maleri, hvor børn og voksne sammen skaber værket med deres egne former og deres fantasi.

Under kyndig ledelse af illustrator og forfatter Jacinta Madsen, som du måske kender som børnevært på bla. Ramasjang, bliver børn og voksne guidet i at tegne, farve og bruge deres fantasi.

En oplagt mulighed for et par sjove og kreative timer sammen børn og forældre/bedsteforældre.

Workshoppen foregår lørdag d. 29. april kl. 10-12 på Skanderborg Bibliotek. Mød gerne op i tøj, der tåler lidt farvelade.

Her er plads til alle aldre: store børn, yngre børn, teenagere, forældre, bedsteforældre - I skal tegne og male sammen.

Det er gratis at deltage, men kræver tilmelding!!

(først-til-mølle, begrænset antal pladser). Der skal bookes én billet pr. deltager.

Værket skal udstilles i Kulturhusets Nedre Foyer i to uger i forbindelse med Sløngeldage 2023, som afholdes d. 13. maj.

Arrangementet udbydes i samarbejde med Di Heslige Slønglers Klup, der arrangerer Sløngeldage.