Kom til spændende foredrag med Emma Holten

Parkvej 10B
8660 Skanderborg
Danmark

Økonomi er i modsætning af, hvad mange tror ikke en eksakt videnskab, og økonomer er ofte uenige. Alligevel lægger den i høj grad grund for vores opfattelse af hinanden og vores måde at indrette samfundet på.
I sin bog ”Underskud” (2024) argumenterer Emma Holten for, at meget af det, som gør os til mennesker og meget af det, som vi værdsætter – ja, faktisk ikke kan klare os uden – ikke har en plads i den økonomiske diskurs. I dette foredrag åbner Emma, med udgangspunkt i sin bog, op for en dialog om værdisættelsen og italesættelsen af disse helt centrale punkter.
Emma Holten er engageret feministisk aktivist og forfatter, kendt for stærke foredrag om ligestilling og samtykke. Inspirerer til dialog og forandring med passion og viden.

Foredraget er arrangeret af Kulturhuset og Biblioteket.
Det varer ca 2 timer inkl en pause

Foto: Claudia Vega