(Hele dagen)

Tegne konkurrence - Vil du tegne med?

Biblioteket udskriver konkurrence

Bibliotekets arrangementsgruppe planlægger digtudgivelse af Forfatter Louise Juhl Dalsgaards lejligheds digt "Resten er op til os".

I denne forbindelse vil biblioteket gerne inviterer alle borgere i alle aldre fra kommunen til at finde tusch og blyant frem, så vi sammen kan bakke digtets indhold op med en række tegnede illustrationer.

Klik her for at læse digtet

Deadline for indsendelse af tegninger er den 9. august, hvorefter et udvalg bestående af forfatter Louise Juhl Dalsgaard samt repræsentanter fra Bibliotekets arrangementsgruppe Karina Palmquist og Louise Grønlund, vil udvælge de mest udtryksfulde tegninger.

De udvalgte tegninger vil blive trykt sammen med digtet, og tegnerne bag inviteres med til arrangementet ”Digt, Drinks og Djazz”  d. 30/8 kl. 17-18, ligesom de vil modtage et signeret eksemplar af digtudgivelsen.

Fakta om konkurrencen:
Der er ingen krav til tegnestil, men din tegning skal holdes i s/h – gerne sort tusch

Du deltager i udvælgelsen ved at indsende et foto (høj opløsning) af din tegning til:
karina.palmquist@skanderborg.dk eller louise.gronlund@skanderborg.dk

For nærmere info om digtet samt konkurrencen: Kontakt på ovenstående mails.