Karen Marie Lillelund

Parkvej 10
8660 Skanderborg
Køb billet(ter)

Karen-Marie Lillelund - "Humor som værktøj til livsglæde"

Skanderborg Debatforum sætter fokus på det gode humør og har inviteret Karen-Marie Lillelund til at fortælle om humor. Det er en eftertragtet egenskab. Vi ønsker os medarbejdere med humor, kolleger med humor, kærester med humor og det gør da heller ikke noget, hvis kioskmanden og kasseassistenten har et humoristisk overskud

Men det hjælper ikke meget, hvis vi nøjes med at ønske os, at omgivelserne har humor. Vi kan som bekendt ikke ændre andres adfærd - kun vores egen.

Med sin smittende livsglæde, lattermildhed og evne til at formidle den, har Karen-Marie Lillelund igennem mere end 15 år bragt både ny viden, eftertanke og til sine tilhørere.

Karen-Marie Lillelund har skrevet tre bøger med udgangspunkt i foredragene: ”Humor i ledelse”, ”Humor på arbejde” og "Håndbog til et lattermildt liv".

Karen-Marie Lillelund har gjort det til sit mål at demonstrere lattermildhedens betydning for menneskeligt samvær og kommunikation, og hvordan det faktisk ikke bare er en kliché, at alting bliver bedre og nemmere, hvis man kan le af og med sig selv og hinanden.

Arrangeret af Skanderborg Debatforum (LOF, AOF, og FOF)