Lokalitet
Sløngelsalen
Køb billet(ter)

Er dit barn ordblind, og har I brug for at blive mere fortrolige med, hvad det er?

Uge 40 er International Ordblindeuge, og i den forbindelse har vi en stribe fede arrangementer på plakaten

Onsdag den 5. oktober lægger ordblindekonsulent Inge Burchardt vejen forbi Skanderborg Bibliotek og giver her et indblik i, hvad ordblindhed er, og hvad der kan følge med ved at være i disse vanskeligheder.

Med sig har hun elever fra ordblindeefterskolen Kragelund Efterskole: De sande eksperter. Eleverne vil dele deres personlige erfaringer samt en række gode fif til nyttige læse- og skriveprogrammer.

Deltagelse er gratis men kræver booking af gratis billet. Arrangementet afholdes også samme dag på Galten Bibliotek kl. 16:30

Arrangementerne er målrettet børn, unge og deres voksne, som har interesse i at blive klogere på ordblindhed, selv er ordblind og/eller gerne vil inspireres til hjælpemidler samt tips og tricks til dagligdagen.