Køb billet(ter)

Bliv klogere på klimaet - Skanderborg Kommune og Skanderborg Kommunes Biblioteker inviterer til klimakaravane i det nye år.

Klimakaravanen besøger bibliotekerne i både Skanderborg, Galten, Ry og Hørning i løbet af fire torsdage aftener. Målet med karavanen er, at du som borger bliver klogere på, hvordan du konkret kan bidrage til at gøre mere for klimaet.

Hver aften vil der være fællesspisning, klimaoplæg og mulighed for at få et overblik over sit helt eget klimaaftryk i husstanden.

Deltagerne bliver også hjulpet til at beslutte et klimavenligt vanebrud og beregne, hvilket vanebrud, der batter mest for den enkelte eller for husstanden.

Deltagelse (og aftensmad) er gratis, men tilmelding er nødvendig, da der er begrænsede pladser.

Vi glæder os til at se jer!