Lokalitet
Lokalitet
Finlandsvej 5

Bliv en del af KulturSjakket

Kalder alle unge mellem 14 og 21 år! Interesserer du dig for kultur og/eller politik? Så kom til opstartsmøde og hør om, hvordan du kan få medindflydelse i Skanderborg Kommune.

Hvis dit hjerte banker for kultur, har du mulighed for at blive en del af KulturSjakket. Her får du lov til at udvikle og afvikle events og aktiviteter for unge i Skanderborg Kommune.

Du får erfaring med hele processen fra idéudvikling til afvikling: Kort sagt, får du mulighed for at udvikle dig fagligt og skabe et netværk inden for kulturlivet.

Har du i stedet noget på sinde, og ønsker, at få medindflydelse og sætte unge på dagsordenen i Skanderborg Kommune, så bliv en del af Skanderborg Ungdomsråd.

Som frivillig i ungdomsrådet, bliver du en del af en ungdomspolitisk sammenslutning af unge fra hele Skanderborg Kommune.

Kom til et uforpligtende opstartsmøde og hør mere om hhv. Kultursjakket og ungdomsrådet.

Vi gir sodavand og snacks!