150 kr.
Arrangører
Ry Bibliotek, Ry City

AFLYST/UDSKUDT: BEVÆG DIG FOR KNÆK CANCER

Lørdag d. 8. oktober kl. 10:00 skal byen have pulsen op i den gode sags tjeneste. Ta' familien under armen til en hyggelig formiddag med bevægelse, hyggeligt samvær, musik, goodiebags og præmier. Ruterne (hhv. 2,5 km og 5 km) kan løbes, gås, cykles, rulles - eller hvad end du og familien ar lyst til. Deltagelse koster blot 150 kr. og går UBESKÅRET til Knæk Cancer.

OBS: Arrangementet er udskudt til foråret 2023.

Lørdag d. 8. oktober afholder Ry City BEVÆG DIG FOR KNÆK CANCER. Alle kan deltage, da man selv vælger, hvordan man kommer rundt på ruten (hhv. 2,5 km. og 5 km.). Du kan cykle, løbe, gå, rulle .... eller måske skal naboen udfordres i at hinke hele vejen?
Prisen for deltagelse er blot 150 kr. pr. snude og går UBESKÅRET til KNÆK CANCER. Så ta' din nabo, veninde og hele familien under armen, så vi sammen kan sende et pænt beløb afsted til et vigtigt formål. Vi sørger for god stemning, goodiebags* og præmier. Alle børn får en lille medalje efter deltagelse.

Billet:
Køb din billet og støt det gode formål her.

Praktiske oplysninger:
DATO: Lørdag d. 8. oktober

TID: Kl. 10.00 vil Borgmester, Frands Fischer byde velkommen. Kl. 10.10 er der fælles, kort opvarmning ved Fit&Sund. Vi anbefaler, at I ankommer senest 9.45.

STED: Start og slut på det store græsareal på Siimtoften, lige over for Kvickly.

RUTERNE: Der vil være en rute på 2,5 km. og en lidt længere på 5 km. Alle kan deltage, og du vælger selv, om du vil cykle, gå, løbe, rulle, skate eller noget helt sjette.

TILMELDING: Link til tilmelding kommer snart. Husk at tilmelde hver enkelt deltager. Har du barn med i barnevogn, bestemmer du selv om du vil tilmelde barnet (og dermed donere 150 kr.) eller ej. Det er muligt at tilmelde sig helt ind til et par timer før arrangementet.

GOODIEBAGS: Der vil være goodiebags til de første 200 tilmeldte.

PRÆMIER: Alle deltagere er med i lodtrækningen om nogle lækre præmier.

Byens skønne butikker holder naturligvis også åbent.

Følg med for mere information på vores begivenhed på Facebook her: https://www.facebook.com/events/463712331904142?active_tab=about

Ved spørgsmål kontaktes Ry City på Facebook. Du kan også kontakte en af tovholderne på mail: lena@brugsforeningentryg.dk eller BC17785@matas.dk

Tak til sponsorer:
samt frivillige hjælpere