(Hele dagen)

Bliv medskaber af nye fortællinger

Et sommerferietilbud for 10-12-årige

Elsker du en god historie? Har du en historiefortæller gemt i maven. Vil du være med til at finde på nye fortællinger?

I løbet af fire dage i uge 27 skaber vi sammen med hinanden og forfatteren Søren Jessen helt nye fortællinger. Fortællingerne bliver til gennem leg, aktiviteter og øvelser – alt sammen noget, som kræver en super god fantasi og samarbejde. Der skal skabes universer, hvor alt kan ske. Forskellige karakterer skal opdigtes og udfoldes. Spændende handlingsforløb og mærkelige slutninger skal udforskes.

Det kan være, at historierne skal skrives ned, tegnes, filmes eller optages til en podcast? Du er med til at bestemme.

Det foregår på Ry Bibliotek d. 5.-8. juli kl. 9-13.

• Gratis
  • Maks. 12 deltagere
  • 10-12 år
  • Medbring madpakke

Tilbuddet er en del af et 2-årigt projekt, der er støttet af Slots- og Kulturstyrelsen. Skanderborg Bibliotekerne er sammen med i projektet sammen med Silkeborg Bibliotekerne, Aarhus Bibliotekerne og Aarhus Universitet.

Klik her for at læse mere om Søren Jessen